subota, 15. studenoga 2008.


Prvo čitanje:
Izr 31,10 – 13.19-20. 30-31
Drugo čitanje:
1Sol 5, 1-6
Evanđelje:
Mt 25, 14-30
LITURGIJSKI LISTIĆ
BROJ 44. GOD. I. 16.11.2008.
33. NEDJELJA KROZ GODINU

Gospodine, Bože naš, daj da naša vjernost tebi bude i naša Radost, jer duboka je i trajna sreća postojano služiti tebi, Stvoritelju svega dobra.
Zborna molitva
----------------------------

Tjeskobna briga za zemaljski život zakopava darove života, predaje ih zemlji. Mudrost življenja pretvara zemlju u prostor rasta primljenih darova za istinsku spoznaju darivatelja.
Ja sam, moj Bože, uvjeren da ti bdiješ nad onima koji se u tebe uzdaju i da im ne može ničega nedostajati, dok od tebe sve očekuju, te sam odlučio ubuduće živjeti bez zabrinutosti i sve svoje nemire prenijeti na tebe. Ljudi me mogu lišiti dobara i časti; bolesti mi mogu oduzeti snagu; ja sam mogu svojim grijehom izgubiti tvoju milost; no nikada neću izgubiti svoje pouzdanje.

Sveti Klaudije La Colombiere

Ponedjeljak, 17. studeni
Elizabeta Ugarska
7,00 + Ivan Haluga; + Josip Mučnjak
Utorak, 18.studeni
Roman, Romano
7,00 + Josip nejak ( R-149); + Janko Fištrović
+ Nikola i Cecilija Rogolja
Srijeda, 19. studeni
Matilda, Salomeja
7,00 na nakanu jedne osobe
Četvrtak, 20. studeni
Oktavije
18,00 + Josip Grdina
Petak, 21. studeni
Prikazanje BDM
18,00 + Franjo Brezetić:
+ Grga, Jela i Cecilija Brezetić
Subota, 22. studeni
Cecilija
7,00 + Janko Vukoja; + Obitelj Fištrović
Nedjelja, 23. studeni
ISUS KRIST KRALJ SVEGA STVORENOGA
8,30 + Bara i Janko Žunac; + Ivan Vojvoda;
+ Marica i Ivan Mageš i Barbara i Ivan
Tursan
11,30 POLDANJICA – PRO POPULO

Nema komentara: