petak, 10. srpnja 2009.


LITURGIJSKI LISTIĆ
BROJ 79. GOD. II. 12. SRPANJ 2009.
15. NEDJELJA KROZ GODINU

Prvo čitanje: Am 7,12-15
Drugo čitanje: Ef 1,3-10
Evanđelje: Mk 6,7-13
------------------------------------------------
PUT UDVOJE
Gospodine,
nije tvoj plan,
da mi ovdje daješ
novca o pojasu
ni torbe ni sandale
na put novi u novi dan,
već samo ove male
ploške Kruha i kapi Vina,
što nose tebe –
u svijet razrovan.
Upravo to mi treba:
da više ne putujem sam.
Ti si moj štap
kojim progonim
umor što me vreba,
zle misli što se jate
iz crnih sjena
i s Mojsijem
iz tvrdih stijena
izbijam slap
novog života sebi
i svima što me prate.

U Božjoj pedagogiji nema taktike prisiljavanja. Ne želi nikome poslati grom iz vedra neba i reći – "Vidiš ja sam Bog". On svakodnevno čini čudesa u mojemu životu, manja ili veća, ali nikada tako da me prisili da vjerujem zbog čuda. Moja slobodna odluka ima zadnju riječ.

Bože, ti zalutalima pokazuješ svjetlo istine da se na pravi put vrate. Daj svim kršćanima da odbace što je kršćanstva nedostojno, a traže što mu priliči.
Zborna molitva

Ponedjeljak, 13. srpanj
Majka Božja Bistrička
18,00 + Andrija, Eva, Antun Vušir
Utorak, 14. srpanj
Kamilo de Lellis
Srijeda, 15. srpanja
Bonaventura
Četvrtak, 16. srpanj
Gospa Karmelska
7,00 + Katarina Štef
Petak, 17. srpanj
Hedviga
Subota, 18. srpanj
Fridrik
Nedjelja, 19. srpanj
16. NEDJELJA KROZ GODINU
8,30 + Darko, Nikola Horvat:
+ Ana, Nikola Valentić; + Franjo Bartolac
+ Zlatko Prstec; + Marija Pavlović;
+ Jela i Andrija Vuzdar

Nema komentara: