petak, 30. listopada 2009.


LITURGIJSKI LISTIĆ

BROJ 95. GOD. II. 01. STUDENI 2009.
SVI SVETI
Prvo čitanje:Otk 7,2-4.9-14

Drugo čitanje:1 Iv 3,1-3
Evanđelje: Mt 5,1-12a
Moj svijet nije raka
Ne, moj svijet nije raka
Oko koje život kruži,
Moj je svijet polje silno
Raspupalo, rascvjetalo, rascvjetalo,
Na kom Bog se sa mnom druži.
Ne, moj svijet nije raka,
rastvorena koja čeka,
I put koje neminovno
Treba hrlit drhtajući
Od začetka svoga vj'eka.
Ja i ne znam što je ono
Što u raku može saći?
Zar međ zemljom cvijećem, suncem,
Izmjena gdje vječna kruži,
Neću i ja mjesta naći?
Dušu svoju još za živa
Spustit ću u Božja njedra,
A mog žića sile krhke
Lasno li će na svom valu
Jednom odn'jet proljet vedra!
Ivana Brlić Mažuranić
Ljubav ne može umrijeti. Ona uvijek iznova nalazi neki put da izbjegne smrt.
Bože, slavo vjernika i živote pravednika. Otkupio si nas smrću i uskrsnućem svoga Sina.
Budi milostiv našoj pokojnoj braći i sestrama. Oni su vjerovali u otajstvo uskrsnuća.
Ponedjeljak, 02. studeni
DUŠNI DAN
8,30 za sve pokojne župljane
Utorak, 03. studeni
Hubert
7,00 + Zlatko Prstec; + Franjo Bartolac;
+ Juraj, Josip, Jaga Vrane;
+ Mijo i Bara Špišić
Srijeda, 04. studeni
 Karlo Boromejski
7,00 + Janko Vukoja; + Marica Ribar
Četvrtak, 05. studeni
 Srijemski mučenici
7,00 + Mara i Josip Glavinić:
+ Katarina i Josip Grdina
Petak, 06. studeni
Leonard – PRVI PETAK
16,00 + Josip Pavlović;
 + Mara, Janko, Franjo Slačanin i obitelj Supa
Subota, 07. studeni
 Engelbert – PRVA SUBOTA
18,00 + Slavica Maričić
+ Stjepan, Marko, Mara Vušir
Nedjelja, 08. studeni
32. NEDJELJA KROZ GODINU
8,30 + Josip Šafar; + Franjo Vojvoda i obitelj;
+ Mara i Mato Jureta; + Barbara Klešić ;
+ Ana, Josip, Mijo Nejak; + Marica Gojšić i obitelj;
11,30 ZAMRŠJE
+ Zvonimir Jušinski, Franjo, Ljuba, Štefica Žeger

Nema komentara: