petak, 12. ožujka 2010.

LITURGIJSKI LISTIĆ
BROJ 114. GOD III. 14. OŽUJAK 2010.
ČETVRTA KORIZMENA NEDJELJA
Prvo čitanje: Izl 5,9a. 10-12
Drugo čitanje: 2 Kor 5,17-21
Evanđelje: Lk 15,1-3. 11-32
OPROSTI MI
Oprosti mi što sam prošla
pored Tebe i nisam Te htjela prepoznati.
Oprosti mi što sam se uputila u suprotnom smjeru od Tebe.
Oprosti mi što nisam bila Tvoja Veronika nego Tvoj Pilat.
Oprosti mi i dopusti mi
da Ti dotaknem rane.
Ivna Talaja
Kušajte i vidite kako je dobar Gospodin.
Blagoslivljat ću Gospodina u svako doba,
njegova će mi hvala biti svagda na ustima!
Nek se Gospodinom duša moja hvali,
 nek čuju ponizni i nek se raduju!
Veličajte sa mnom Gospodina,
uzvisujmo ime njegovo zajedno!
Tražio sam Gospodina i on me usliša,
 izbavi me od straha svakoga.
Ponedjeljak, 15. ožujak
Luisa de Marillac
Utorak, 16. ožujak
Agapit, Smiljan
Srijeda, 17. ožujak
Patrik, Domagoj
Četvrtak, 18. ožujak
Ćiril Jeruzalemski
18,00 + Josip i Kata Horvat
Petak, 19. ožujak
SVETI JOSIP zaručnik BDM
8,30 + Josip Mučnjak; + Josip Haluga; + Josip i Hrvoje Zebić; + Josip Lovrić
+ Josip i Bara Mučnjak; + Josip Buriša; + Josip Grdina
Subota, 20. ožujak
Niceta, Dionizije
Nedjelja, 21. ožujak
 PETA KORIZMENA NEDJELJA (Gluha)
8,30 +Josip Šafar; +Ivan, Bara Bogovićak
+ Ana, Drago Pavković; + Nikola i
Bara Vusak; obitelj Nejak-Ladić
14,30 - SVETA ISPOVIJED

Nema komentara: