petak, 2. travnja 2010.

LITURGIJSKI LISTIĆ
BROJ 117/118. GOD. III. 04. TRAVANJ 2010.
U S K R S
Gospodin slavno uskrsnu!
Aleluja, aleluja!
Na ljudsku sreću beskrajnu.
Ale, aleluja!

Sretan Uskrs svim župljanima!
Vaš župnik sa
suradnicima!
USKRS
Vjerujem da si uskrsnuo, da živiš,
da ne ležiš više u grobu, nego ideš
k Bogu sile i moći,
i da te od njega više ništa ne dijeli.
Ostavljaš pokrov bijeli osmišljš svemir cijeli.


Što mene ne uskrsneš,
što mene na se ne privučeš:
moje prazno oko
i srce prazno, ali duboko,
ruke koje grle prikaze.
Uskrsni me!
Sruši zidove koje osamu sobom vuku: ti nemaš više svojih ruku
ja ti nudim svoje .
ti nemaš druge noge ja ti dajem svoje.
Ti nemaš druge oči gledaj kroz moje.
Nudim ti srce obvito mnogim povojima besciljnog života!
S tobom ću uskrsnuti i ja na novi život u tebi: ja ću biti ti a ti ja od tebe zauvijek željan izmjena!
Mario Crvenka
Ponedjeljak,
5. travanj Uskrsni ponedjeljak
9,00 + Dragutin Gojšić; + Jela Jureta; + Janko Pucarević; + Ana, Josip Družak
+ Franjo i Jaga Cvetković
Utorak,
6. travanj Ivan de la Salle
7,00 + Kata, Andrija, Franjo Šepac; + Antun Vrane i obitelj; + Janko Vusak
NEDJELJA
11. travanj BIJELA NEDJELJA – KLEČANJE
8,30 + Ivan, Jaga Bartolac; + Ivan Kralj; + Željko Vušir; + Bara, Ana, Janko Banić
+ Ivan, Jela Drožđibob; + Barica Črne, + Josip Ivinac
18,00 Večernja misa i završetak Klečanja
Ponedjeljak,
12. travanj Sofija
7,00 + Karlo i Mara Cvetković
Utorak,
13. travanj Martin I. papa
Srijeda,
14. travanj Valerijan
7,00 + Ivan Čuina
Četvrtak,
15. travanj Teodor
Petak,
16. travanj Bernardica
7,00+Dragutin,Jaga Pušak; +Josip Cvetković
Subota,
17. travanj Šimun
Nedjelja,
18. travanj TREĆA USKRSNA NEDJELJA
9,00 PRVA PRIČEST

Nema komentara: