subota, 1. svibnja 2010.

LITURGIJSKI LISTIĆ
BROJ 121. GOD. III. 02. SVIBNJA 2010.
PETA USKRSNA NEDJELJA
Prvo čitanje: Dj 14,21b-27
Drugo čitanje: Otk 21,1-5a
Evanđelje: Iv 13,31-33a.34-35
Tražio sam put, a našao sam samo natpise.
Tražio sam istinu, a čuo sam samo parole.
Tražio sam život, ali se nisam nasitio.
A onda je mene potražio Isus– i našao sam sve.
Kriste, trebam Te!
Trebam Tvoju ljubav da mogu ljubiti.
Trebam Tvoju ljubav da se mogu davati.
Trebam Tvoju ljubav da mogu trpjeti.
Trebam Tvoju ljubav da mogu umirati.
Kriste, tražim Te! Tražim Te u srcu brata moga.
Tražim Te u srcu srca moga. Tražim Te u patnji i boli.
Tražim Te kad srce mi gori. Kriste, osjećam Te!
Osjećam Te u stisku ruke! Osjećam Te u tami muke!
Osjećam Te u svjetlosti sunca! Osjećam Te u otkucaju srca!
Kriste, čuvaj me!
Čuvaj me kad svuda je tama!
Čuvaj me kada sam sama!
Čuvaj me Kriste za Sebe!
Čuvaj me jer sam dio Tebe!
Ana Kramer
Svi smo željni ljubavi, poštovanja, uvažavanja i prijateljevanja s ljudima. Tragamo za susretima koji će ispuniti naša srca i koji će nas obogatiti.
Ponedjeljak, 3. svibnja
 Filip i Jakov, apostoli
7,00 + Mato Brezetić i obitelj; + Ivan Mučnjak i obitelj
Utorak, 4. svibnja
Florijan
7,30 ZAMRŠJE: + Agata Bartolac
18,00 + za duše u čistilištu; + Marica, Ana, Ivan Kralj
Srijeda, 5. svibnja
Hilarije
18,00 + Stjepan i Josip Šafar
Četvrtak, 6. svibnja
Irenej Srijemski
Petak, 7. svibnja
Dujam, Duje – PRVI PETAK
18,00 + Barica Kralj
Subota, 8. svibnja
Marija Posrednica
18,00 + Janko Vukoja i obitelj Fištrović; + Marica Kralj
Nedjelja. 9. svibnja
ŠESTA USKRSNA NEDJELJA
8,30 + Franjo i Barbara Žunac: + Mijo, Roza Vrane; + Josip Kralj; + Josip Cvetković;
+ Ivan, Kata Fištrović
11,30 – PROSLAVA FLORIJANOVA U ZAMRŠJU

Nema komentara: