srijeda, 1. listopada 2008.

Anđeli čuvari


Mi nismo živi samo zahvaljujući ljubavi naših roditelja preko koje smo došli na svijet, nego i zato što nas do sad nitko nije ubio niti smo poginuli u nesreći. Ako stanemo i razmislimo gdje bismo sve mogli poginuti postat će jasno da ni jedan trenutak nije siguran i svakog se časa srebrna vrpca našeg života može prekinuti: bilo da se strop sruši na nas ili nezgodno padnemo na stepenicama, bilo da nam hrana zapne u grlu ili nas udari auto. Ali unatoč bezbroj pogibeljnih situacija svakog dana, živimo i imamo puno pravo živjeti bezbrižno jer se netko tamo gore brine za nas. Možda smo danas još uvijek živi baš zato što nas je naš anđeo čuvar do sada pratio, čuvao i bdio nad nama.

Anđele čuvaru mili, svojom snagom me zakrili. Prema Božjem obećanju čuvaj mene noću danju, osobito pak me brani da mi dušu grijeh ne rani. A kad s ovog svijeta pođem sretno da u nebo dođem, da se ondje s tobom mogu vječno klanjat dragom Bogu. Amen!

Nema komentara: