subota, 9. svibnja 2009.


LITURGIJSKI LISTIĆ
BROJ 70. GODINA II. 10. SVIBANJ 2009.
PETA USKRSNA NEDJELJA

Prvo čitanje: Dj 9,26-31
Drugo čitanje: 1Iv3,18-24
Evanđelje: Iv 15.1-8

BITI ČOVJEK
Daj mi da budem sunce
što obasjava svakidašnjicu.
Daj mi da budem voda
radi koje pustinja može cvasti.
Daj mi da budem rosa
što u jutarnje rumeni
čarolijom stvara dijamante.
Daj mi da budem trava
što je vjetar njiše.
Daj mi da budem cvat
što će postat plodonosnim.
Daj mi da budem glina
što je Ti oblikovat možeš.
Daj mi da budem čovjek
koji svjedoči
o Tvojoj nježnoj ljubavi.

Bože, od tebe nam je
spasenje i posinjenje.
Pogledaj svoje sinove i kćeri
koji u Krista vjeruju:
udijeli im pravu slobodu
i vječnu baštinu.
Zborna molitva
Ponedjeljak, 11. svibanj
Ignacije
18,30 + Jela Slaćanin
Utorak,12. svibanj
Leopold Mandić
18,30 + Marija, Janko Benšić; + obitelj Ban
Srijeda, 13. svibanj
Gospa Fatimska
18,30 + Andrija i Ivica Fištrović
+ Franjo Kozlović
Četvrtak, 14. svibanj
Matija apostol
18,30 + Petar i Mara Haviža
Petak, 15. svibanj
Izidor
18,30 + Mara, Ivan, Josip Žužak; + Mara Nejak
+ Jela Grdina; + Marija Pavlović
Subota, 16. svibanj
Ivan Nepomuk
7,00 + Stjepan Grubić
+ Ivan Vojvoda; + Josip Ladić i obitelj
Nedjelja,17.svibanj
6. USKRSNA NEDJELJA
8,30 + Franjo, Marija Huljina;
+ Mato Glavinić

Nema komentara: