ponedjeljak, 25. svibnja 2009.

OSVRT NA FIRMU


Tri su razine priprave za sakramenat svete potvrde: školski vjeronauk, župna kateheza i euharistija. Školski je vjeronauk upoznavanje s istinama vjere i vodi prema župnoj katehezi kojo je pak cilj uvođenje u život zajednice koji dostiže svoj vrhunac u slavljenju nedjeljne euharistije.

Kroz župnu katehezu svaki pripravnik trebao bi pronaći svoje mjesto življenja i djelovanja unutar vjerničke zajednice i prihvatiti zajednicu kao ugodno mjesto...

Neke je zamisli teško je realizirati u godinu i nešto dana, ali može se naznačiti smjer kojim se želi ići. Kako pastoral nije nešto na "ho ruk" potrebno je vremena da sve "sjedne na svoje mjesto". Trudio sam se da naši firmanici ne shvate župnu katehezu kao teret, nešto što se mora odraditi da bi se išlo na firmu, isto tako ni da je nedjeljna misa nešto što moraš, a poslije "čao Pepi". Netko će reči da nisam uspio, a ja mislim da jesam. To potvrđuje ispovijed prije firme na koju su došle cijele obitelji premda nijednom nije rečeno da se mora doći, da je to uvjet...To znači da su ljudi počeli razmišljati.

Sam obred firme nastojao sam koncipirati što jednostavnije kako bi ono bitno došlo do izražaja. Nisam želio sve to opterećivati suvišnim detaljima u kojima se gubi srž i sve se pretvara u jednu veliku strku i nervozu.

Ja osobno sam zadovoljan, nadam se da su i firmanici, roditelji i ostali župljani zadovoljni i da će rezultati doći, da će se osjetiti djelovanje Duha i kod firmanika i u njihovim obiteljima.

Nema komentara: