subota, 24. srpnja 2010.

LITURGIJSKI LISTIĆ
BROJ 133. GOD, III.
25. SRPNJA 2010.
17. NEDJELJA KROZ GODINU
Prvo čitanje: Post 18,20-32
Drugo čitanje: Kol 2,12-14
Evanđelje: Lk 11,1-13
Ti si ljubav!
U tebe uzdam se,
o Isuse!
U tebe vjerujem,
o Isuse.

Kada sam te zazvao, uslišio si me, Gospodine
Zahvaljujem ti, Jahve, iz svega srca
jer si čuo riječi mojih usta.
Pred licem anđela pjevam tebi,
bacam se nice prema svetom Hramu tvojemu.
Zahvaljujem imenu tvojem
za tvoju dobrotu i vjernost,
Kad sam te zazvao, uslišio si me,
dušu si moju pokrijepio.
Zaista, uzvišen je Gospodin, ali gleda na ponizna,
a oholicu izdaleka poznaje.
Kroz nevolje kad budem
kročio, život mi čuvaj,
pruži ruku proti gnjevu mojih
dušmana.
Pogledaj unaokolo oko sebe. Tko je osoba koja sjedi do tebe? Osoba do tebe je najveće čudo, najveća tajna koju si mogao susresti u ovom trenutku.
Ponedjeljak, 26. srpnja
Joakim i Ana
18,30 + Ana Žunac; + Hrvoje Zebić; + Janko, Ana Banić i obitelj + Ivan i Ana Cvetković
Utorak, 27. srpnja
Klement Ohridski
Srijeda, 28. srpnja
Prohor i Nikanor
Četvrtak, 29. srpnja
Marta, Lazar
18,00 + Josip Fištrović
Petak, 30. srpnja
 Petar Krizolog
7,00 + Drago Ribić
Subota, 31. srpnja
Ignacije Lojolski
7,00 + Josip Grdina
Nedjelja, 1. kolovoza
18. NEDJELJA KROZ GODINU
8,30 + Ivan Haluga; + Slavko Cvetkovi i ob.; + Ivica Novosel i ob.; + Stipe Briševac; + Jaga, Antun, Franjo Pevac; + Petar, Mara Haviža; + Ana, Franjo Žunac; + Marija, Stjepan Babić; + Marija, Mato
Bartolac

Nema komentara: