petak, 2. srpnja 2010.

LITURGIJSKI LISTIĆ
BROJ 130. GOD. III.
04. SRPNJA 2010.
14. NEDJELJA KROZ GODINU
Prvo čitanje Iz 66,10-14
Drugo čitanje Gal 6,14-18
Evanđelje Lk 10,1-12.17-20
Kliči Bogu, sva zemljo!
Kliči Bogu, zemljo sva,
opjevaj slavu imena njegova,
podaj mu hvalu dostojnu. Recite Bogu:
"Kako su potresna djela tvoja!
Zbog velike sile tvoje dušmani ti laskaju.
Dođite i gledajte djela Božja:
čuda učini među sinovima ljudskim.
Dovijeka vlada jakošću svojom
Dođite, počujte, koji se Boga bojite,
pripovjedit ću što učini duši mojoj!
Na svoja sam usta njega zvao,
jezikom ga hvalio.
Da sam u srcu na zlo mislio,
ne bi uslišio Gospod.
No Bog me uslišio:
obazro se na glas molitve moje.
“Bude li tu tko dostojan mira, sići će na nj mir vaš.” (Lk 10,6)
“Tko vas sluša, mene sluša.” (Lk 10,16)
Isus određuje svojim učenicima da pri ulasku u svaku kuću kažu: “Mir kući ovoj!” Učenik je Isusov pozvan nositi mir. Po uskrsnuću, prvi Isusov pozdrav bio je: “Mir vama!”
Apostoli su oni koji će u Isusovo ime nosti taj mir kao njegov dar. Nosit će taj mir svojim životom, svojim riječima i navještanjem.
Gospodine Isuse Kriste! Daruj nam i danas dovoljno navjestitelja Tvoga mira. Blagoslovi sve radnike u svome vinogradu!
Ponedjeljak, 5. srpnja
 Ćiril i Metod, zaštitnici Europe
7,00 + Slavko Jovica
Utorak, 6. srpnja
Marija Goretti
Srijeda, 7. srpnja
Vilibald
Četvrtak, 8. srpnja
Akvila i Priska
Petak, 9. srpnja Bl.
Marija od Propetog Isusa Petković
18,00 + Barica, Ivica Fištrović; + Josip Kos
Subota, 10. srpnja
 Feliks, Amalija
7,00 + Mara Cvetković i obitelj; + Ivan Šipuš i obitelj
Nedjelja, 11. srpnja
15. NEDJELJA KROZ GODINU
8,30 +Marija, Stjepan Babić; + Matija Banić; +Janko Pucarević; + Ivan, Jela Drožđibob; + Katarina,
Josip Zebić
11,30 župna sveta misa

Nema komentara: