petak, 25. lipnja 2010.

LITURGIJSKI LISTIĆ
BROJ 129. GOD. III. 27. LIPNJA 2010.
13. NEDJELJA KROZ GODINU
Prvo čitanje :1Kr 19,16b.19-21
Drugo čitanje:Gal 5,1.13-18
Evanđelje: Lk 9,51-62
Ti si, Gospodine, baština moja!
Čuvaj me, Bože, jer se tebi utječem.
Gospodinu rekoh: "Ti si moj gospodar!"
Gospodin mi je baština i čaša:
ti u ruci držiš moju sudbinu.
Blagoslivljam Gospodina koji me svjetuje
te me i noću srce opominje.
Gospodin mi je svagda pred očima
jer mi je zdesna da ne posrnem.
Stog mi se raduje srce i kliče duša,
pa i tijelo mi spokojno počiva.
Jer mi nećeš ostavit dušu u podzemlju
ni dati da pravednik tvoj truleži ugleda.
………………………………….
Svatko je od nas grešnik potreban Božje ljubavi koja pronalazi svakoga tko ne bježi od nje. Utješno je, kad smo grijehom satrti, znati da nam Duh daje snage za povratak, da nam Otac izlazi u susret i da nas Sin traži i na svojim ramenima nosi.
Ponedjeljak, 28. lipnja
Irenej, biskup i mučenik
18,00 + Ivan Nejak R- 152; Ivan Drožđibob LK – 162
Utorak, 29. lipnja
PETAR i PAVAO APOSTOLI
9,00 + Andrija Trupković i obitelj; + Ivan Mageš; + Ob. Janka Pucarević
Srijeda, 30. lipnja
Prvomučenici Svete Rimske Ckve
Četvrtak, 1. srpnja
Teodorik, Estera
Petak, 2. srpnja Oton
 – PRVI PETAK
18,00 + Bara Sabljarić; + Ob. Nejak R-152; + Obitelj Drožđibob LK – 162
Subota, 3. srpnja Toma apostol
 – PRVA SUBOTA
7,00 + ob. Josipa Kapučije i obitelj Franje Perač; + Slavko Petrić i Ivan Magečić
Medjelja,
4. srpnja 14. NEDJELJA KROZ GODINU
8,30 + Ivan, Dragica, Josip Nejak; + Janko Bermarija i ob.; + Ivan Vojvoda i Stjepan Grubić; + Obitelj Ribar

Nema komentara: