subota, 14. veljače 2009.


LITURGIJSKI LISTIĆ
BROJ 58. GOD. II. 15.VELJAČA 2009.
ŠESTA NEDJELJA KROZ GODINU

Prvo čitanje: Lev 13,1-2.45-46
Drugo čitanje: 1 Kor 10,31-11,1
Evanđelje: Mk 1,40-45

Trenutak obraćenja svetog Franje Asiškog posve je jasno označen: vidio je gubavca, htio proći, ali se svladao, sišao s konja i poljubio gubavca.
Postao je pravim kršćaninom jer je prihvatio čovjeka
kojega su drugi odbacili.

Bože,rekao si da boraviš u pravednom i iskrenu srcu. Daj da mi budemo takvi te se trajno nastaniš u nama.
Zborna molitva

Tko je Isus za mene? Odgovor na to pitanje je ključ za razumijevanje naših postupaka. Odgovor na to pitanje je šifra za shvaćanje naše ljestvice vrednota. Vjerujem li doista da je Isus obećani Mesija – Krist.


Ponedjeljak,16. veljača
Julijana, Onezim
7,00 + Katarina Štef i obitelj
Utorak, 17. veljača
Donat
Srijeda,18. veljača
Bernardica
Četvrtak,19. veljača
Bonifacije, Konrad
18,00 + Stjepan Grubić i obitelj
+ Mato i Jaga Brezetić
+ Franjo Vrane i obitelj
Petak. 20. veljača
Eleuterije
Subota, 21. veljača
Petar Damiani
7,00 + Zvonimir Jušinski; + Josip Grdina
Nedjelja,22. veljača
7. NEDJELJA KROZ GODINU
8,30 + Obitelj Fištrović: +Janko Brezetić i obitelj
+ Zlatko i Franjo Pleša; + Josip Mijoš i ob.
11,30 POLDANJICA – PRO POPULO

2 komentara:

Luis Portugal kaže...

Zdravo
To je lijep blog.
Žao mi je ne pisati više, ali moj hrvatski je loše napisano.
A zagrliti iz moje zemlje, Portugala

Pit kaže...

Hvala lijepa na komentaru. Ovo je iznenađenje za nas. Drago će nam biti ako se javiš još koji put. Jezik nije prepreka.