petak, 27. veljače 2009.



LITURGIJSKI LISTIĆ
BROJ 60. GODINA II. 01. OŽUJAK 2009.
PRVA KORIZMENA NEDJELJA


Prvo čitanje: Post 9,8-15
Drugo čitanje: 1 Pt 3,18-22
Evanđelje: Mk 1,12-15
------------------
OPRAŠTANJE

Pomozi mi, Gospodine, opraštati,
kao što ti meni opraštaš:
– opraštati hitro,
prije no što me zahvati
uzbuđenje;
– opraštati srcem,
iskrenom voljom,
ne tek riječima,
– opraštati potpuno,
bez pridržaja i bez uvjeta;
– opraštati trajno,
ne vraćajući se na staro;
– opraštati iskreno,
kao da nikad nisam
doživio uvredu i nepravdu;
– opraštati ponizno,
s uvjerenjem da je meni
više oprošteno;
– opraštati neumorno,
brišući svaki trag.
Gospodine, pomozi mi opraštati, da moje oproštenje bude slično tvojemu.
Jean Galot


Daj mi snage, Gospodine, da povjerujem tvojoj Radosnoj vijesti.




Ponedjeljak, 2. ožujak
Lucije
Utorak, 3. ožujak
Kunigunda
18,00 + Janko Živko; + Ivan, Jela Drožđibob;
+ Ivan Nejak (152),
Srijeda, 4. ožujak
Kazimir – Kvatre
7,00 + Ivan, Mara, Josip Žužak
+ Ivan, Jaga Žeger
Četvrtak, 5. ožujak
Euzebije
7,00 + Stjepan Grubić i obitelj
Petak, 6. ožujak
Viktor – Kvatre – PRVI PETAK
18,00 za jednu bolesnu osobu
Subota, 7. ožujak
Perpetua i Felicita – Kvatre – prva subota
18,00 + Marija i Franjo Huljina;
+ Zvonko Jušinski; + Štefica Žeger
Nedjelja, 8. ožujak
2. KORIZMENA NEDJELJA
8,30 + Ivan i Mara Ladić;
+ Franjo, Mara, Andrija Purgar
11,30 POLDANJICA – PRO POPULO




Nema komentara: