subota, 3. siječnja 2009.


LITURGIJSKI LISTIĆ
BROJ 52. GOD. II. 4. SIJEČANJ 2009.
DRUGA NEDJELJA PO BOŽIĆU
Prvo čitanje: Sir 24,1-4.8-12
Drugo čitanje: Ef 1,3-6.15-18
Evanđelje: Iv 1,1-18

Svemogući vječni Bože,ti prosvjetljuješ sve
koji u te vjeruju. Ispuni čitav svijet svojom slavom i jasno se očituj svim narodima.
Zborna molitva

Kad sretnemo Isusa moramo se vratiti drugim putem kući: putem obraćenja a ne putem prošlosti.Okrećem se i u mislima prebirem sve što se događalo u ovoj godini koja je na izmaku i tiha radost obuzima moje srce. Koračali smo ja i moj Gospodin zajedno korak po korak. Bilo je gorko i bilo je slatko. I ni za što na svijetu ne bih promijenio niti jedan trenutak. Jer kroz svaki trenutak, kroz svaku situaciju u mom životu Gospodin me je poučavao i pokazivao mi kako odabrati put koji vodi k dobru. Dopuštao je Gospodin i suze i žalost i sumnje i nedoumice. I pitanja poput onih: „Kako dalje, težak je ovo put Isuse, kako Te slijediti kad toliko puta udarim glavom o zid neshvaćanja, podsmijeha, nevjerice?“ Dopuštao je Gospodin, ali je uvijek bio tu da me pouči da svaka ta situacija u koju me vodi ima smisla i da On okreće sve na dobro onima koji Ga ljube.
Ponedjeljak, 5. siječnja
Emilijan
Utorak, 6. siječnja
BOGOJAVLJENJE – TRI KRALJA
8,30 + Josip, Kata Vušir;
+ Marijo Novosel; + Darko, Nikola Horvat
+ Ana, Nikola Valentić
Srijeda, 7. siječnja
Rajmund
Četvrtak, 8. siječnja
Bogoljub
7,00 + Ana Sutlarić; + Ob Novosel
petak, 9. siječnja
Honorat, Julijan
Subota, 10. siječnja
Miltijad
Nedjelja, 11. siječnja
KRŠTENJE GOSPODINOVO
8,30 + Anka i Franjo Šajfar;
+ Stjepan Grubić i obitelj
11,30 – ZAMRŠJE
+ Ivan Vojvoda

· na Bogojavljenje blagoslov kuća od 11,30 u Karasima i u Rečici što se nije stiglo prema planu.
· Župni ured ne radi, osim u hitnim slučajevima (smrtni slučaj ili ispovijed bolesnika) do 12.01.2009.
· BLAGOSLOV VODE NA TRI KRALJA
· U nedjelju završava BOŽIĆNO VRIJEME
PRIMAJU SE PREDBILJEŽBE ZA PRETPLATU NA KATOLIČKU ŠTAMPU!!!

Radujmo se svi u Gospodinu:
Spasitelj se naš rodio.
Danas nam s neba pravi mir siđe.

2 komentara:

Anonimno kaže...

U nedjelju 11.siječnja nije misa za Anku i Stjepana Šajfar nego za Anku i Franju Šajfar.

Pit kaže...

hvala na komentaru i upozorenju!