petak, 16. siječnja 2009.

LITURGIJSKI LISTIĆ
BROJ 54. GOD. II.
18. SIJEČANJ 2009.
DRUGA NEDJELJA KROZ GODINU

Prvo čitanje:1 Sam 3,3b-10. 19
Drugo čitanje:1 Kor 6,13c-15a. 17-20
Evanđelje:Iv 1,35-42

Svi čeznemo za mirom.
Ali često ne nalazimo puta koji vodi do mira.
Tu trebamo anđela mira
koje će nas uvesti u tajnu mira,
koji će nas nemirne ljude umiriti
i darovati nam nutarnji kao i vanjski mir.
Mir nije jednostavno ostvariv, nego je uvijek
dar s kojim čovjek mora odgovorno postupati.
Kad nas prati anđeo mira i našem životu daruje zadovoljstvo i pomirenje, tada i sami moramo postati anđeli mira za druge. Isus naziva blaženima mirotvorce koji su postali anđeli mira u ovome svijetu.

Tada rekoh: "Evo dolazim! U svitku knjige piše za mene:Milje mi je, Bože moj, vršit volju tvoju,Zakon tvoj duboko u srcu ja nosim." Tvoju ću pravdu naviještat' u velikom zboru,i usta svojih zatvoriti neću,o Jahve, sve ti je znano.
Psalam 40

TJEDAN MOLITVE ZA JEDINSTVO KRŠĆANA!!!




Ponedjeljak, 19. siječanj
Mario i Marta mučenici
Utorak, 20. siječanj
Fabijan i Sebastijan
7,00 + Ivan Glavinić i Mato Brkljačić
Srijeda, 21. siječanj
Agneza
Četvrtak, 22. siječanj
Vinko Palotti
18,00 + Zlatko Prstec; + Cecilija Brezetić
+ Andrija Vušir
Petak, 23. siječanj
Emercijana
Subota, 24. siječanj
Franjo Saleški
Nedjelja, 25. siječanj
3. NEDJELJA KROZ GODINU
8,30 + Marica Gojšić; + Ana Žunac;
+ Mijo i Veronika Nejak; + Ivan Gregur;
+ Bara i Franjo Frklić
11,30 POLDANJICA – PRO POPULO

Nema komentara: